2012. május 16., szerda

1 ... 2 ... 3 ...

Pánikhangulat kezdődik ...

Persze, tudom, hogy az egész felesleges, mert úgyis minden rendben lesz. Előbb-utóbb. Csak most ez a várakozás. Ez a tehetetlenség. És a türelmetlenség nő, a tartalékok meg közben fogynak. Tudom, hogy ez is tisztulás, és remek lehetőség, hogy gyakoroljam a türelmet, de a türelemből nem tudom fizetni a számlákat, meg az albit júniusban.Csak tudnám, hogy mit követtem el előző életeimben, hogy most ezt kapom? Nem, mégsem akarom tudni. Elég nekem a jelenlegi problémák hada.

Szeretnék már dolgozni ...


Update: beszéltem a munkaközvetítős kapcsolattartóval. Sajnos még ő sem kapott választ, hogy mikor mehetek, még nem tudják, hogy mikor megy el az ember, akinek a helyére akarnak felvenni. Szóval sehol sem vagyok. Csak tanácsot kaptam. Ha van valami munkalehetőség, akkor fogadjam el, úgyis próbaidő lesz az elején. Faja. Jelenleg alkalmi munka is megfelelne. De tényleg ... Különben költözök ki a hegyekbe, erdőbe jóginak. Nyár jön úgyis, időjárás nem gond. Majd eszek csalánt, mint Milarepa ...

Nincsenek megjegyzések: