2012. április 29., vasárnap

Focikupa, családi nap ...

Tegnap lett megrendezve Becskén az idei Becske Kupa, és Családi Nap rendezvény. Persze, jöhet a kérdés, hogy mit kerestem ott, mert se a focit nem szeretem, se családom nincs (mármint saját). De nem is ez volt a lényeg. Jó idő volt, sütött a nap, meleg volt. Rengeteg ismerős, barát volt ott, jó volt a hangulat. Segítettem némi takarításban (ezt régebben el nem tudtam volna képzelni), hiszen megtehettem, nem került semmibe, és tulajdonképpen másoknak segítettem ezzel. Ráadásul ott van a Sztúpa, körbe lehetett járni, mantrázni, és jó kívánságokat tenni közben, és ez egy olyan dolog, amit ki nem lehet kihagyni, ha az ember már ott van. És különben is, Becskére mindig jó lemenni. Szeretek ott lenni, és igazából nehéz otthagyni, amikor menni kell. Ott mindig jól érzem magam, mintha otthon lennék. Igazából jobban érzem ott magam, mintha otthon lennék. Ugyanez igaz a centrumra is. van, hogy órákon át mondogatom, hogy most már megyek haza, de elindulni nem tudok. Előre várom a május 19-t, akkor lesz megint OCT (Országos Centrum Találkozó), és a szokásoktól eltérően most Becskén. Jó lesz, már látom előre, és persze várom is.

Nincsenek megjegyzések: