2012. április 26., csütörtök

Folytatás?

Annyi minden történt az elmúlt fél évben, én meg legalább annyi ideje nem jártam itt. Persze ez nem volt véletlen. Már csak azért sem, mert a véletlenben nem hiszek. Ok, és okozat. Hogy miért nem posztoltam semmit? Talán mert nem volt kedv. Vagy csak azért, mert mindaz, amit leírhattam volna, csak nyomokban fejezték volna ki azt, ami velem történt, amiket átéltem, tapasztaltam. Mindaz, amit leírtam volna, csak szavak, fogalmak lettek volna, mindenkiben másképp lecsapódva, aki olvassa, esetleg. De az is ott volt, hogy gondolkodtam azon, hogy mi lenne, ha olyan posztokat írnék, amik a buddhizmussal kapcsolatosak. De ez erősen meggondolandó, mert komoly irányelvek vannak azzal kapcsolatban, hogy mit, és hogyan tehetünk közzé.
Szóval nem tudom, hogy fogom-e folytatni ezt a blogot mostanában. Törölni nem fogom, de a posztolás az lehet, hogy hasonló ütemben fog folytatódni, mint az elmúlt fél évben. majd kiderül.

2 megjegyzés:

Lili írta...

Sajnálnám, ha abbahagynád, szeretem olvasni.

Kcj írta...

Még meglátom, hogy mi lesz. Ha folytatom, akkor sem a rendszeres posztolás lesz a jellemző, inkább a hirtelen felindulásból, alkalomszerűen elkövetett posztok fognak megjelenni.