2007. augusztus 1., szerda

Level Up! Or not?

Mint minden dolog az életemben, a technikusi kinevezésem megy a normális módon, ahogy kellene igazából. Tegnap letelt, lejárt a próbaidőm, tehát a mai napon már hivatalosan is technikusként dolgozok. Vagyis mégsem. Mert a HR közölte, változott a CÉG anyagi/gazdasági helyzete, meg van húzva a határ létszámilag, bővíteni nem lehet, csak ha üresedés van, sőt, a jelenlegi létszámot tovább fogják csökkenteni. A vicc az egészben az, hogy a besorolási bérem marad a jelenlegi, régi, és ez alapján számolnak majd mindent. Ami változik, és elméletileg kompenzálja a munkám és a bérem közti különbséget, az egyfajta "helyettesítési" pótlék lesz, ami miatt ugyanolyan lesz a fizum,  mint egy normál technikusnak. Ez persze majd szeptemberben fog csak kiderülni, a fizetésnél. Remélem, ekörül nem lesznek problémák, és több lesz a fizu télleg. Elméletileg meg lett ígérve, bár csak szóban, bármi, ami megpecsételte volna az ígéretet, vagy valami írás-szerűség, ami bizonyítaná, hogy mi történt, nem született. Arra is kaptam ígéretet, hogy amint lehetőség lesz rá, véglegesítik a kinevezésem, mert meg vannak elégedve a munkámmal, jól dolgozok, és különben is nehéz lenne találni valakit a helyemre. Utóbbit persze csak én mondom, de tudom, hogy így van. Lehet, hogy naív vagyok, de hiszek abban, hogy az ígéreteket megpróbálják betartani, és elintézik, hogy ne járjak rosszul. Mert ha nem így lesz, akkor hamarost télleg lelépek, etessenek mást. Be nem tartott ígéretekkel már jóllaktam ...

Hogy dühös vagyok-e? Nem. Csalódott? Az sem. Na jó, egy nagyon kicsit. Egy árnyalatnyit. Persze sírhatnék, hogy már megint hogy jártam, de attól változna bármi is? Nem. Lehetne rosszabb is, mondjuk visszaraknának hibakeresőnek. Mi változott? Igazából semmi. Vagyis az elhatározás, hogy nem akarok már sokáig itt dolgozni.  Sok itt a szarkeverés. És abból is elegem van ...

Nincsenek megjegyzések: