2016. július 20., szerda

Vágyak, igények, szükségletek ...

Az elmúlt hónapokban többször végiggondltam, hogy születésnapomra mit ia vennék magamnak. Az első ötletem a babzsákfotel volt. Régóta akarok egy ilyet, és lesz is, csak nem most, egyrészt alig vagyok otthon mostanában, nyár van, másrészt majd. Volt 5let arra is, hogy veszek egy játékot, de az is van bőven. Valami hasznosabbra vágyok.
Mivel nagy kávé fogyasztó vagyok, az igényem a jó kávé iránt megnőtt. És az, hogy mi a jó, megint csak relatív. Ki milyen ízt szeret, mi a kedvenc intenzitás, a megfelelő mennyiség, ez mind egyedi. Én például a karakteres, erőteljes ízeket szeretem. De sok múlik a főzése, illetve magán a főzőn is. Éveken át kotyogós főzőt használtam, használok, de valahogy nem a igazi, nem azt az ízhatást kapom, amit várok. Ezért gondoltam arra, hogy veszek egy presszó főzőt. Elég baráti árakon már kaphatóak, szóval ez is megfordult a fejemben,és listán is van. A kérdés a mikor?
Tegnap este meló végén megláttam a teliholdat, és nem tudtam ellenállni a késztetésnek, csináltam képeket. Persze állványom nincs, így rögtönöztem, létra, és műszer doboz segítségével lőttem pár képet. De az igény már korábban megjelent, mindenképp kell egy állvány.
Múlt hét végére megkaptuk az augusztusi munkabeosztást, és örömmel vettem tudomásul, hogy augusztus elején el tudok menni a EC-be a beavatásokra. Ez azért sok mindent eldöntött, mert az igaz, hogy csak 3 napról van szó, de azért annak is megvan a költsége. Így egyértelmű, hogy elsődlegesen erre fordítom az anyagi erőforrásaim nagy részét.
Mindezzel arra akartam kilyukadni, hogy az, hogy mire vágyunk, mire van igényünk, és mire van szükségünk, nem mindig egyezik, sőt az esetek nagy részében alig vannak köszönő viszonyban. Még szerencse, hogy a tér megadja a megfelelő választ, még egy ilyen szerteágazó helyzetben is, amikor a bőség zavara áll fenn.
Szóval augusztusban irány az EC, most 7végén meg Veszprém! Utcazene-fesztivál, és szülinapi buli a Király nők városában!

Nincsenek megjegyzések: