2016. július 14., csütörtök

Hétvégi képek ...

A hétvégén voltam Pécsett, családlátogatás okán. De most nem is ezen van a hangsúly, ez csak másodlagos a post szempontjából. Megragadtam a lehetőséget, és nekiálltam fotózni. Eleinte full automata módban, majd váltottam manuálisra. Elvégre azért vettem a gépem, hogy ne a a programautomatika határozza meg, hogy milyen képet csinálok, hanem én. Automata módban mindenki tud fényképezni. Én viszont tényleg szeretnék magam képeket csinálni, és jó képeket. Az egésznek persze az a titka, hogy sokat kell gyakorolni, használni kell a gépet. Erre fogok mostanában, mostantól időt fordítani. Úgy látom, hogy érdemes, mert lett pár jól (vagy csak jobban) sikerült kép, ami annak köszönhető, hogy játszottam a beállításokkal. A jobbakat hamarosan fel is rakom Flickr-re, csak erre is időt kell fordítanom. Ma este, vagy holnap délelőtt ...

Nincsenek megjegyzések: