2016. július 5., kedd

35 nappal később ...

Az utóbbi 1 hónapban többen mondták, hogy szokatlan vagyok szakáll nélkül. Tény, hogy akik az utóbbi pár évben megismertek, ismernek, már mind így láttak. De akik régebbről ismernek, azok se nagyon láttak szakáll nélkül. Elvégre 18 évig megvolt. Előzőleg katonaság előtt (sosevolt!) vágtam le, leszerelés után azonnal visszanövesztettem. A mostani mentesség tulajdonképpen tetszik. Más lett a kinézetem, az arcom. Állítólag fiatalabbnak nézek ki (eddig se néztek annyinak, amennyi vagyok), és egyesek szerint határozottabb, karakteresebb lett a fizimiskám. Többen mondták, és nem olyan arcok, akik ilyet udvariasságból mondanának.
A másik dolog, ami miatt úgy döntöttem, hogy ezt az ábrázatot megtartom magamnak egy darabig, az az, hogy nagyon trendi lett a szakáll. Úton, útfélen olyanokba botlok, akik annak ellenére, hogy nem áll jól nekik, szakállasok. Mert most divat. Persze ehhez hozzá tartozik a kockás ing, szűk nadrág, és egyéb trendi viseletek, amik a szememben csak viccesebbé teszik az egészet. Komolytalan az egész. Nem áll össze a kép, van benne valami zavar. Vagy csak bennem, ezt döntse el mindenki maga. A lényeg az, hogy hiányzik belőle a természetesség. Egyfajta lazaság. Az egész mesterkéltnek tűnik. De lehet, hogy ez csak az én meglátásom.
Megint egy másik dolog, ami miatt nem növesztem vissza. Lényegesen lerövidült a fejszőrzetem kezelésének ideje. Eddig formára, méretre vágtam géppel, ügyelve arra, hogy nehogy belevágjak, szimmetrikus legyen, és jól nézzen ki. Aztán borotvával simára az arcom, és fejem többi részét. Ezzel szemben most 0-ás géppel letolom a fejemről a felesleget, és még így is megmarad annyi borosta, ami pont elég, amitől nem lesz tök fejem. Ami pont kell. És ez így van jól.
És a vicc kedvéért, a végére. Azt sem akarom, hogy a szakállam miatt muszlimnak nézzenek. Törökverő nemzet sarja vagyok, őseim kiűzték a mórokat Szicíliából, együtt vonultak a Hunyadiakkal, és védték a végeket, Európát a hódító muszlim török seregektől.

Nincsenek megjegyzések: