2015. június 16., kedd

Back to the meditation ...

Valahogy úgy alakult, hogy múlt héten megint elkezdtem rendszeresen gyakorolni, meditálni. Rendszeresen, még ha csak ez abban merül ki, hogy elmegyek az összes esti közös gyakorlásra, még meló után is (olyankor csak arra van lehetőségem a fáradtság végett), egyéb esetekben pedig az egyéni gyakorlatomat folytatom. Haladnom kell, ha be akarom fejezni a Ngöndrót, és ott van az is, hogy a Láma igazából csak ezt kéri tőlünk, hogy gyakoroljunk.
Ma kicsit tovább bővítettem (és lehetőleg próbálom majd tartani) a gyakorlásomat, újra elkezdtem borulni. Mivel nem ez a főgyakorlatom, és egyébként is elszoktam tőle (utoljára január elején 3x100-at sikerült, azóta szünet), laza 100-al kezdtem. A cél az, hogy ébredés után lehetőleg egy fél órát csináljam ezt, aztán kezdődhet a nap. Kivéve, ha nappalos vagyok, mert akkor fél4 után kelek. Akkor képtelen vagyok rá. Mondjuk fel vagyok rá készülve, hogy lesznek nehézségek, jön majd az izomláz, de azt el lehet viselni, és hamar elmúlik, ha rendszeresen gyakorlom ezt is.
Amint végeztem a mai teendőimmel, megyek is gyakorolni Centeróba, csak hogy hű legyek elhatározásomhoz...

Nincsenek megjegyzések: