2015. június 11., csütörtök

Táplálkozás ...

Úgy döntöttem, hogy változtatok az étrendemen. Nem, nem leszek paleo-s, csak úgy döntöttem, hogy egészségesebben fogok táplálkozni. Több zöldség, saláta, gyümölcs, és kevesebb kenyér, krumpli. És persze marad a hús. Arról nem vagyok hajlandó lemondani. Szeretem. Igénylem. Kell. Nem zárkózok el a vega koszttól, de nekem az nem elegendő. Hamar megemésztem, és utána hamar megéhezek. Az meg nem jó. Szóval maradok a ragadozó étrend mellett, annak ellenére, hogy buddhista vagyok (nem mond ellent egymásnak a 2 dolog, egyrészt nem vagyok szerzetes, másrészt nem az én kívánságomra ölik le azt az eleve ételnek szánt állatot). Ja, és hogy miért döntöttem úgy, hogy kevesebb kenyeret, meg krumplit fogok enni? Mindkettő magas keményítőtartalommal bír, és akadályozzák a rost, és a tápérték (Spenót!) felszívódását. És hizlal is. Az az igazság, hogy az elmúlt 2-3 hónapban híztam, és ez nem igazán tetszik. Van egy kis "tekintélyem", pedig tavaly még lapos volt a hasam. Ezen változtatni akarok, mármint visszaállítani a tavalyi állapotot, fizikumomat illetően, mármint. Tudom, ehhez kevés az étrend változtatás, szóval mozognom is kell. Persze ezt is hajtogatom egy ideje, de ma végre fel tudtam kelni időben, nem lustálkodtam el az időt. Igaz, dolgom is volt, de akkor is. Az egésznek az a titka, hogy ha fáradt vagyok, akkor le kell feküdni, és aludni, nem pedig kínozni magam. Mindegy, egy a lényeg, hogy sok változtatást kell beiktatnom az életembe. Nem lesz egyszerű, de megéri ...

Nincsenek megjegyzések: