2011. október 9., vasárnap

Hobbi ...

Nemrég elhatároztam, hogy megen elkezdek fotózni. Éppen ezért vettem filmet az analóg gépembe (Nikon FG-25), méghozzá fekete-fehéret. Eddig nem csináltam sok képet (kb. 6ot), de az analóg nem is arról szól, hogy össze-vissza kattogtatok, lövöldözöm a képeket. Ahhoz kicsit drága. Egy kép elkattintása előtt jól meggondolom, hogy érdemes e, és állítgatok a beállításokon. De bízok benne, hogy ez mindenképpen jót tesz a készségemnek, hogy akár majd digivel is jobb képeket csináljak majd. De ez most érdekel. Szeretnék ezzel foglalkozni. Igazából mindig is érdekelt, és most már bánom is, hogy annak idején második szakmámnak a háztartásigépszerelést választottam. Ennek ellenére úgy érzem, gondolom, hogy még lehetek jó fotós. Majd kell csinálnom hétvégi téma-vadászatokat, amikor nyakamba veszem a várost, és kattogtatok párat. Mondjuk az elkövetkező 2 hétvége már foglalt (jövő 7vége Huszárban munkálatok, és takarítás (bár ott is találhatok jó témát), illetve 2 hét múlva jön Ole (szintén van esély arra, hogy sikerül valami képet csinálni)), de utána körülnézek erre-arra. Érdekelnek az ipari-industrial témák, régi épületek, de igazából nyitott vagyok mindenre. Esetleg ha valakinek vannak tapasztalatai analóg fényképezéssel kapcsolatban, és megosztaná velem, vagy tud olyan oldalt, ami hasznos információkkal tanácsokkal segítené tevékenységemet, azt megköszönném. Képeket meg majd idővel, előhívás után persze megosztom.

Nincsenek megjegyzések: