2010. november 15., hétfő

Ngöndro-weekend ...

Szombat délután tudtam meg, hogy a 7vége ismét a gyakorlásé, bár akkor már kicsit késő volt, hogy ezt a lehetőséget ki is tudjam használni. Későn keltem (reggel fejeztem be az éjszakást), mire magamhoz tértem, majd elmentem netezni. Az igazat megvallva tudhattam volna, hogy gyakorló-hétvége van, mert minden hónap 2. hétvégéjén ez a program, de valahogy nem tudatosult bennem. Viszont a tegnapi napot teljes egéstében hasznosan töltöttem el. 4 session volt, és mind a 4et "végigültem". Igazság szerint csak 1et ültem, mert a másik 3 alkalom a borulásé volt, elvégre ez a fő gyakorlatom jelenleg, ha lehet, inkább ezt preferálom. Az az 1 ülés is csak azért volt, mert ebéd után valahogy nem lett volna jó 5let borulni. Mindenesetre majdnem 1000t borultam, így most már majdnem megvan a 20e. már csak 91000 van vissza. Hm. Így soknak hangzik, de ha rendszeresen tudnám csinálni, minden nap 4-500at, akkor sokkal jobb lenne. Egyrészt hamar befejezném, másrészt meg a rendszerességnek is megvannak az előnyei. Sokkal könyebben menne, nem lennének szünetek 2 alkalom között, és így pozitív htásai is erőteljesebbek lennének. Azt azért be kell vllanom, hogy most van némi izomlázam. Nem vészes, de van. Azért tegnap kemény munkát végeztem.
Nem tudom, hogy van-e valami köze a tegnapi gyakorláshoz, de éjjel megen elég meredek álmom volt, tele furcsa helyzetekkel, meglepő helyekkel, és tele küzdelemmel. Mikor tavaly jobban elkezdtem gyakorolni, mondhatni fejest ugrottam a Dharma gyakorlásába, akkor tapasztaltam azt, hogy az álmaim tele voltak küzdelemmel, harccal. Ez mostanában megint jellemző, sok a küzdelemmel, harccal foglalkozó álmom, szinte visszatérő elem. Ezt úgy értelmezem, mint az Egoval folytatott küzdelmem, amiben az Egonak esélye sincs. Nem arról van szó, hogy "legyőzőm", csupán csak arról, hogy nem adok neki táptalajt, energiát, lehetőséget, ami által megerősödne, fennmaradna, így szépen lassan megszűnik, elenyészik. Legalábbis ez a cél. A jövő, és a gyakorlat majd megmutatja, hogy mi is az eredmény ...

Nincsenek megjegyzések: