2007. május 15., kedd

Manga

Egyik kedvenc műfajom a Manga, vagy Anime. Annak idején talán a Robotech-kel kezdődött az egész, valamelyik műholdas csatornán adták. Később megnéztem a Fist of the Nort Star c. filmet, majd jött a Wicked City (megvan videókazettán is, eredeti japó hanggal, és finn felirattal), Akira, Ghost in the Shell, és a többi. Addikt lettem, ha találok jó Anime filmet sorozatot, meg kell néznem. Jelenleg a Full Metal Alchemist c. sorozatot nézem, 51 rész, részenként kb. 25 perc. Tetszik a sorozat, megvan a maga komolysága, és könnyedsége, humora is. Bár ezt se sorolnám abba a kategóriába, amit gyerekekkel nézetnék. Ahhoz túl sok benne az erőszak, a vér. De ez a legtöbb mangára igaz.

3 megjegyzés:

MDL írta...

a Lain-t ismered? (vagy alap? en mondjuk nagyon keveset lattam, de ezt vegigneztem, mind a 13 reszt.. nagyon rovid)

Kcj írta...

Lain? nem ismerem, még nem hallottam róla. mi az?

MDL írta...

http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_Experiments_Lain

itt nezd meg