2007. május 21., hétfő

Hétvége ...

Szombaton volt egyik régi haverom legénybúcsúja. Azt kell, hogy mondjam, igen jól sikerült. Azt az egyet leszámítva, hogy este 10 körül elkezdett esni az eső, és onnantól kezdve kénytelenek voltunk bemenni a házba. Openair buli end. Sebaj, ettől eltekintve jó volt a hangulat, mindenki remekül érezte magát. Mondjuk az alapján, ami elfogyott, nem is csoda. Bár így is megmaradt vagy 16 doboz sör, majdnem 1 üveg vodka, némi Beher, meg valami bor. Volt nagy bogrács pörkölt, ami igen nagy jóság volt. Ami különösképpen tetszett, az a hangtechnika volt. 1 db iBook, külső hangkártya, meg 1 pár Alesis hangszóró. Ahhoz képest az én "hangtechnikám" egy gramofon a múlt század elejéről. Brutális hangzása volt, egyszerűen csodálatos. Szeretnék én is egy ilyet. Csak sajnos egyenlőre elérhetetlen. A lényeg az, hogy a buli jó volt, még mindig nem pihentem ki magam teljesen. Regeneráció.

Egyre jobban kezdem megkedvelni a Minimalt, mint irányzatot, stílust. Hétvégén is az szólt leginkább, a jobbak közül. Kaptam is egy linket, ahol érdemes körülnéznem, ez az ElektroSoundSystem oldala.Egyébbként hihetetlen, hogy mennyire sokszinű a Minimal. Újabb irányzat, ami megtetszett.

1 megjegyzés:

MDL írta...

szuper, ezt en is megnezem