2007. május 13., vasárnap

Lazulás ...

Végül is nem mentem el angolra pénteken. 10kor mentem be a városba, elkezdtem intézni a dolgaimat, és mire végeztem, így is lett 1-2 óra. Aztán volt annyira jó az idő, hogy úgy döntöttem, gyalog megyek haza. Jó volt sétálni. A későbbiek már annyira nem vem voltak lényegesek. Pihentem, filmet néztem, játszottam. Készültem a szombatra.

A hét elején volt arról szó, hogy szombaton lesz Sörmajális, illetve Remeterét. Nem tudtam eldönteni, hogy melyikre is menjek el. Aztán ezt a kérdést eldöntötték helyettem. Szombaton nappalosba kellett mennem dolgozni. Még jó, hogy 3 műszakban dolgozunk, és hétvégén nem dolgozunk! Elméletileg, mert eddig mind2 szobaton dolgoztam. Szóltam is előre, hogy jövő hétvégégn nem fogok ráérni, mert programom van, ez már le van fixálva. Szóval, végülis, nem mentem el se Rókus dombra, se Remeterétre. Mire hazaértem, hullafáradt voltam, nem csináltam mást, csak TVztem, pihentem, aztán aludtam. És most készülök a holnapra ...

Nincsenek megjegyzések: