2007. május 10., csütörtök

The Begining

Úgy döntöttem, itt az ideje, hogy megen blogoljak. Persze sok minden változott az elmúlt fél év alatt, ezért úgy döntöttem, hogy újat kezdek. Úgy tekintek az egészre, hogy lezárult az életemben egy szakasz, és elkezdtem egy újat. A régit majd be fogom linkelni, hogy az is elérhető legyen. Nem árt, ha a múlt árnyéka, szelleme ott lebeg, emlékeztet.

Hogy miről fogok írni? Ami éppen eszembe jut. Ami foglalkoztat. Néha személyes, néha filozofikus, néha csak úgy. Majd alakul magától. Illetve tőlem, én általam. Meglátjuk. Talán fotók is lesznek. Nem tom.

3 megjegyzés:

MDL írta...

hello!

most sorban vegigolvasom a blogodat, mert szerintem hasonlitunk.

persze az is lehet, hogy nem, de akkor is biztos erdekes lesz. :)

udv!
MDL

Kcj írta...

remélem nem lesz unalmas :)

MDL írta...

eddig nem unatkoztam!