2007. május 15., kedd

Csak úgy ...

Ahhoz képest, hogy elméletileg 3műszakban dolgozok, még nem igazán tapasztaltam ezt. Mert ugye, eddig mind2 szombaton ebben a hónapban dolgoznom kellett. Ez nem is lenne annyira gond, ha kifizetnének túlórában. De nem. Le lehet csúszni. Persze nem akkor, amikor én akarom, hanem amikor mondják, hogy szeretném. Sajnos csak így megy. Mondjuk az elmúlt időszakban 2naponta dolgoztam, 1nap munka, 1nap pihi. Fárasztóbb, mint gondoltam.

Ma megoldottam 1 problémát. Majdnem újratelepítettem a winfost, de ma rájöttem a megoldásra. Nagyon egyszerű, és nevetséges volt. uTorrentet használok, és az utóbbi 2 hétben lelassult a letöltésem(max 2 kB/sec), és nem tudtam mire vélni. Ma nézegettem a beállításokat, és nézem, a feltöltésem minimálisra van korlátozva, állítva. Visszaállítottam max-ra, és csodák csodája, megindultak a letöltéseim! Nem tom, mi volt a pontos magyarázat, de már nem is érdekel annyira, a lényeg az, hogy megoldódott a probléma. Megen töltögethetek mindenfélét!

Ja, pénteken végülis nem mentem el angolra, rohangáltam mindenféle dolog után, mire befejeztem, addigra volt kb du2 óra is. Aztán gyalog haza sétáltam. Vettem teát is, le akarok szokni a kávéról. 3 teaboltban voltam, mire tudtam vásárolni. Az 1. nem volt még nyitva, a 2.ban csak fogyasztani lehetett, aztán a 3. lett az, ahol tudtam venni Mate-t. Hogy milyen? Fene se tudja. Nem tom, mennyivel jobb, mint a kávé, de érdekes íze van. Mindegy, most ezt fogom inni, max néha-néha, nagyon ritkán kávét.

Nincsenek megjegyzések: