2019. augusztus 1., csütörtök

Tapasztalatok ...

A korábban említett merész lépés végül is megtörtént. Sőt, tulajdonképpen lépések, bár az is igaz, hogy ezek a lépések igazából több irányba történtek, viszonylag rövid időn belül. Minek a hatására? Nem tudom. Magam sem értem, hogy a korábban emlegetett visszahúzódó, mondhatni bátortalan viselkedésemmel teljesen ellentétesen cselekedtem, ráadásul többszörösen. Persze, ha jobban megvizsgáljuk a dolgokat, akkor tulajdonképpen nem igazán könyvelhetek el sikereket, 2 történet tulajdonképpen rövidre is lett zárva. Legalább nem kell felesleges köröket futni, illúziókat kergetni. De maga tény, hogy ki mertem lépni az árnyékomból, az mindenképpen felemelő, és meglepő is egyben. Mindegy is tulajdonképpen.

Tegnap este el voltam egy rendezvényen. Egy offline társkereső/társaságkereső közösség szervezésében volt a rendezvény. Nyilvános szórakozóhelyen, de csak előzetes regisztrációval lehetett belépni. Már korábban is szándékomban állt, hogy megnézem az egyik ilyen estét, de valahogy soha nem sikerült eljutni. Kitalált, vagy valós indokok végett. Aztán jött a kérdések kérdése, egészen konkrétan a "Miért ne? Tulajdonképpen mit veszíthetek?" Szóval elmentem. Azt nem mondom, hogy a határtalan nyugalom példaképe voltam, de kíváncsi voltam, hogy mi fog történni, és ez erősebb érzés volt az aggodalmaimnál. Most nem fogok részletes beszámolót írni, hogy mi is történt. Inkább csak egy rövid összegzést a tapasztalataimról. Nem bántam meg, hogy elmentem, mert tulajdonképpen tetszett az este. Teljesen idegen környezetben el tudtam magam engedni, minimális feszélyezettséggel, ami az idő múlásával egyre  inkább oldódott, elillant. Számomra vadidegen emberekkel beszélgettem, ami nálam nemigazán jellemző. Legalább is eddig nem volt az. Tulajdonképpen teszteltem magam folyamatosan, önanalízist folytattam a háttérben, miközben próbáltam folyamatosan jelen lenni az adott helyzetben. Nem jelentkezett a szokásos lámpaláz, idegesség, illetve hamar eltűntek ezek az érzések. Ami tulajdonképpen nagyon meglepett. Tulajdonképpen az egész este szokatlan volt a számomra, de határozottan pozitív érzésekkel érzésekkel zártam az estét. Olyan oldalamat ismertem meg, ami eddig magam előtt is el volt rejtve.

Szóval a tegnap este, és a ma délután eseményei után egyre inkább úgy gondolom, hogy ebbe az irányba próbálok meg nyitni, és megnézek más programokat is ennek a közösségnek a szervezésében. Szimpatikusabb, mint az eddig megismert online társkeresők. Személyesebbnek, interaktívabbnak tűnik, és megér egy nagyobb próbát, lélegzetvételt, tényleges tapasztalatom, véleményem lehessen róla. És különben is, kit tudja? Hátha.

Nincsenek megjegyzések: