2013. június 4., kedd

Frissítő tapasztalat ...

Tegnap meló közben az egyik gép hibáját hárítottam el, és éppen csuktam be az ajtaját, amikor sikerült a bal hüvelykujjamat odacsuknom az ajtó 2 szárnya közé. Szerencsére nem lilult be, így talán nem fog lejönni. Mindenesetre az érzés, ami hirtelen belém hasított, felért egy ébresztővel. Elég keveset aludtam éjjel, nem sikerült átállnom éjszakásról még, és álmos, fáradt voltam, de ettől azonnal magamhoz tértem, elmúlt az álmosság érzete valahogy. Felfrissített. Ez persze nem azt jelenti, hogy ezentúl, ha fáradt leszek, odacsukom valamelyik ajtóhoz az egyik ujjamat. Inkább csak jobban figyelek ezentúl arra, hogy mit csinálok. Persze egyik kolega a későbbiekben rögtön ajánlgatta, hogy kinyitja a gépet, amikor látta, hogy megen kezdek álmosodni. Szeretem, amikor ilyen figyelmes emberek vesznek körül :) ...

Nincsenek megjegyzések: