2013. június 5., szerda

Reggeli ébresztő ...

Hát, ilyen élményben sem volt még részem. Reggel (hajnalban) felkeltem, hogy megyek dolgozni, túlórázni. Nyugodtan reggeliztem, amikor érdekes, furcsa zajra lettem figyelmes. Mire beazonosítottam a zaj forrását, már nyakamban is volt az áldás. Szó szerint, ugyanis leszakadt a konyhában a plafon. Na jó, csak a vakolat, de akkor is. Hirtelen majd beszartam, de szerencsére ez elmaradt. Még csak most kezdek lenyugodni. Nem erre számít az ember, amikor éppen reggelizik, és a kávéját próbálja meginni. Fasza. Ja, és tavaly volt tetőszigetelés. Ezek alapján igazi, minőségi munka lehetett. Gratulálok a kivitelezőnek!
Mindenesetre ez további érdekes következményeket von maga után. Hamarabb fogok találkozni a főbérlőmmel, mint szeretnék. Ez azért gáz, mert vannak hátralékok, még a tavalyi évből kifolyólag, és bíztam benne, hogy a jövő hét közepénél előbb nem kell vele találkoznom, amikor is már egy jó része ki van fizetve ennek. De ez most nem így lesz. Vihar közeleg, nagy. Sebaj, állok elébe, met jobbat nem tudok. Vállalom a következményeket.
Azért az is megfontolandó ezek után, hogy meddig lakjak itt még? Mert mi van akkor, ha éjjel, mikor alszok, akkor szakad le a plafon, csak éppen a szobámban? És pont rám? A másik, hogy fogják ezt megcsinálni, kijavítani, mikor, és mennyi idő alatt? Meg kik? Én addig nem tudok itthon maradni, és gyanítom, hogy lakótársam sem fog. Szerintem hamarosan el fogok innen költözni, lesz, ami lesz. Mondjuk nem így terveztem, de most már mindegy.
Na, ezek után kellemes munkanapot kívánok magamnak ...

Nincsenek megjegyzések: