2012. június 19., kedd

Örömködés ...

Végre! Ma sikerült aláírnom a munkaszerződést, csütörtökön megyek először dolgozni. Budaörsre, az Auchanban lévő KFC-be, ha még ezt eddig nem mondtam volna. Nem egy álommeló, a pénz se valami nagy durranás, de meló, és fizetést kapok érte. Ideiglenesen, túlélésre abszolút alkalmas. Ez mellett meg simán kereshetek munkát tovább, aztán ha van megfelelő, valahol kiválasztanak, akkor simán átnyergelhetek. Csak ez számít.
Azaz nem csak ez. Bár minden kívánságom úgy teljesülne, ahogy a legutóbbi. Mert ugye jövő héten Becske, Karmapa, Ole. És megvan rá a keret is (köszönet a segítőkész barátoknak). Tegnap, és ma is folyamatosan tettem a kívánságokat, hogy a dolgok a lehető legjobban történjenek, legyen az bárhogy is, és lehetőleg úgy, hogy minél több lény javára válhassak. Ma rákérdeztem a főnöknél, hogy meg tudnánk-e oldani, hogy el tudjak menni "szabadságra". Azt mondta, hogy "Megoldjuk". Én ezt pozitív válasznak vettem, szóval jövő hét kedd délután, vagy szerda délelőtt irány Becske!
És hogy hálámat kifejezzem a Buddhák, és tanítóim felé, arra fogok törekedni, hogy minél többet, és rendszeresen gyakoroljak. Jelenleg ez a legtöbb, amit tehetek, hogy minden lény javára váljak. (És persze folyamatosan jókívánságokat tenni.)

Nincsenek megjegyzések: