2012. június 16., szombat

Kívánságok ...

Ma megyek szerződést aláírni a KFC-hez. Végre van munka, tudok dolgozni, pénzt keresni. Legyen az bármilyen meló is, bármilyen szar pénzért is (nem én találtam ki), de meló, és pénz. Végre valami. Végre nem lefelé száguld a szekér, hanem talán lassít, veszít a lendületéből, és idővel újra felfelé ível a pályája. Nem tervezem hosszú távra ezt a melót, csak ideiglenesen, átmenetileg, amíg nem találok jobbat. Márpedig fogok. Ez csak segít, hogy átvészeljem ezt az átmeneti időszakot.
És akkor persze, amikor már kezdenék megnyugodni, akkor jön a következő dilemma, csak hogy ne legyen teljesen nyugodt minden (nem mintha az lenne, elvégre rólam van szó). Nemrég még úgy nézett ki, hogy Becskére,a kurzusra csak a két beavatásra tudok lemenni, mert hogy csak erre van (lesz) keret. Leendő főnököm kérdésére, hogy kell e szabadság, így azt mondtam, hogy nem (szinte lemondtam arról, hogy részt tudok venni az egészen). De most, a hét elején adódott egy lehetőség, hogy mégis ott tudnék lenni szinte az egész kurzuson (egy barát felajánlotta segítségét, pedig nem is kérdeztem, kértem). Az fantasztikus lenne. Tudnék segíteni munkámmal abban, hogy akik ott fognak tartózkodni, jól érezzék magukat. Hogy az igényeik teljesüljenek. Hogy az egész rendezvény minél zökkenőmentesebb legyen. Hogy segítségére legyek a barátaimnak (és minden lénynek). Tavaly ott voltam az építéstől szinte végig (lebontás már nem), és habár nagyon elfáradtam a végére, mégis jól éreztem magam, úgy, ahogy még soha életemben (mármint ebben).
Így most folyamatosan teszem a jókívánságokat, hogy ma, amikor aláírom a munkaszerződést, akkor a főnököm elengedjen arra a pár napra, szabadságra, hogy le tudjak menni Becskére. Bízok benne, hogy elenged. Bízok benne, hogy a kialakult kép, amit alkottam róla, nem csak tévedés, és annyira korrekt, amennyire azt az első benyomások sugallták. Ha már ennyire összeálltak a körülmények, ha már minden ennyire stimmel, és már csak ez az egy feltétel hiányzik , nagyon bízok benne, hogy minden akadály feloldódik a térben.
Teljesüljenek ezek a kívánságok, hogy minden lény javára váljak.

Nincsenek megjegyzések: