2009. szeptember 6., vasárnap

Pénzügyi mérleg ...

Amúgy tök jó, hogy a pénteki utalás után számlámat ellenőrizve találtam rajta 55eHUF-t. Hm. Gyorsan kifizettem (volt)kolegám felé tarozásomat, Anyámnak is a korábbit, M. haverom felé is rendeztem saramat, majd még kifizettem a lakbért (10e elmaradás, és fél hónap díja 16e). Ja, kifizettem a Provis hitelem aktuális részét is (igen, tudom, hiba volt, de most már késő). Így most van 5020 Ft-om, ennyi a vagyonom, ami rendelkezésemre áll. 15-ig még kapok pénzt, addigra elszámolják az augusztus végi TP-t, és a szeptemberi fizetésemet (2 nap, biztos milliók lesznek). Valahol jó is az, hogy még nem kaptam meg az egészet. Így nem tudom elkölteni, lesz miből kiutazni (benzinköltség), és tudok kaját is venni almaszedésre (önellátóak leszünk), talán még pénzt is tudok kivinni. No, nem sokat, nem tudom, hogy mire számítsak. Mindegy, majd meglátom. Megoldom ...

Nincsenek megjegyzések: