2015. március 11., szerda

Váltás előtt ...

2 év után eljutottam arra a pontra, hogy megérett bennem az elhatározás a munkahely váltásra. Hogy miért? A kérdésre nem tudok röviden válaszolni, ez annál összetettebb. Egyrészt elegem van a 12 órázásból, a folyamatosból. Abból, hogy meló után semmire sincs időm, és energiám. Fáradt vagyok, és kimerült. A legtöbb program hétvégén van, nekem meg csak 1 teljesen szabad hétvégém van, így lemaradok egy csomó programról. Azzal meg, hogy 7köznap van 2 szabadnapom, nem vagyok kisegítve. A legtöbb ismerősöm, barátom akkor dolgozik, nem érnek rá. Mármint napközben.
Másrészt meg eléggé kiismertem a Céget annyira, hogy már nincs kedvem ott dolgozni. Tulságosan Magyarisztán a cég ahhoz képest, hogy tulajdonképpen német. Itt is megy a mutyizás. Haver, jóbarát, rokon az mindig is jobb elbírálást fog kapni. Meg az is, aki kirakatmunkás. Aki meg odateszi magát, lelkiismeretesen solgozik, megcsinál mindent, amit tud, azt kritizálják, kibeszélik a háta mögött. Magasabb szinten meg ... Mint a rabszolgatartás idején. Eszközök vagyunk, beszélő szerszámok, droidok. Szerencsére azt még nem hallottam, hogy darabra lennénk nyilvántartva. De az is könnyen elképzelhető.
Szóval 2 év után ugy döntöttem, hogy ideje váltani. Megvárom az €-t, amit áprilisban fizetnek, és lépek. Jövő héten meg elkezdek másik melót ketesni ...

Nincsenek megjegyzések: