2015. március 19., csütörtök

R.I.P. Terry Pratchett ...

Egy hete, hogy eltávozott közülünk Sir Terry Pratchett. Megdöbbenve fogadtam a hírt, habár tudtam már egy ideje, hogy beteg. Mégis, a hír olyan volt, mintha arcon ütöttek volna. Amit éreztem, az egyfajta űr volt, hiány. Valamit elvesztettem. Elvesztettünk. Nélküle szegényebb lett a világ, amiben élünk.Megannyi könyv irója, a Korongvilág alkotója, Atyja. Feledhetetlen, és örömteli perceket, órákat okozott szerintem nem csak nekem, hanem sok millió embernek. Hiány pótolhatatlan. De a szomorúság mellett ott van egyfajta vidámság is, mert eszembe jutnak karakterei, történetei, és ez óhatatlanul megnevettet.
Egy hete, hogy végre szemtől szembe találkozott a Halállal, aki nem volt túl vidám ez miatt, de tette kötelességét, és Haza kísérte, a Korongvilágra. Most is ott ülnek a Törött Dobban, sok-sok gyermeke társaságában, akiket Ő teremtett ...

Nincsenek megjegyzések: