2015. március 12., csütörtök

Pánik!

Az öregedés első jeleit tapasztaltam magamon az elmúlt 1-2 hétben! Ősz szálak a szakállamban! Már 4et találtam! Na jó, ez igazából csak vicc. Már gyerekkoromban is voltak fehér/ősz hajszálaim. Most csak azért nincsenek, mert hajam nagy része szerteszét elhullva az országban/világban, másrészt nyírom/borotválom a fejem.Amúgy is csak röhögök az egészen. Meg hitetlenkedek, egyszerűen nem fogom fel, hogy idén leszek 39. Akik meg megtudják, meglepődnek/ledöbbennek, mert nem látszik rajtam. Nem úgy öltözködök, nem úgy viselkedek, nem úgy élek, mint egy közel 40es. De ez csak a külső. Nem is úgy gondolkodok, és nem is érzem úgy magam. A tavalyi osztálytalálkozó is csak "segített" ezen. Amúgy is én voltam a legfiatalabb az osztályban, de megkaptam azt a bókot akkor, hogy úgy nézek ki, mint egy egyetemista :) Amúgy meg folyamatosan max 30ra tippelnek, de nem ritka, hogy jóval fiatalabbnak néznek. Jó géneket örököltem, és ezt köszönöm szüleimnek. És a korábbi életekben felhalmozott jó karmának. De azért neki kell állnom, hogy ezt a fizikai állapotot minél tovább meg tudjam őrizni. Élnem kell azzal a lehetőséggel, hogy a Centrumban van egy konditerem (Gym), ahol alkalmanként 500 HUFért kínozhatom a tástyemet (vagy havi bérletet váltok 5eHUFért korlátlan használatért). Na, megint kezdődik a szájkarate, hónapok óta mondogatom ezt is. Tennem is kellene érte már.
Egyébként, ha jól számolom, akkor hamarosan megérkezek érzésben a 20as éveim közepére. Jelenleg 20-23 között érzem magam, persze az elmúlt 4 évtizednyi tapasztalattal ...
Fiatalság, bolondság!

Nincsenek megjegyzések: