2014. január 9., csütörtök

Uj év, friss lendület ...

A mai napot kivéve eddig tudtam tartani azt az elhatározásomat, hogy márpedig mostantól minden nap gyakorlok, hogy befejezzem a ngöndrót mihamarabb. Ma tul későn ébredtem fel, és már nem volt időm, csak készülődni. Sebaj, majd reggel meló után bemegyek egy kicsit meditálni, meg dálután borulok is.
A leborulások befejezésének az elkezdése azt hozta, amit vártam. Egyrészt izomlázat (majd elmulik), másrészt pedig a már megszokott érzéseket, tapasztalatokat. Szeretem ezt a gyakorlatot, teljesen megváltoztatja az ember napját, más szemszögből tekintek a dolgokra, ad egy pozitív löketet, egy kis többletet. És már nincs sok vissza.
Közben belekezdtem a ngöndró 2. gyakorlatába, a Gyémánt Tudat meditációba, hogy azzal is haladjak, meg ráhangolódjak. A terv az, hogy viszonylag hamar végzek ezzel, és az ezt követő gyakorlatokkal, hogy elkezdhessem a jidam-gyakorlatomat. Ez egy erős motiváció, elméletileg.
Közben tapasztalom, ahogy az egó próbál küzdeni az egész ellen, beveti a megszokások egész fegyvertárát, a kifogásokat, csak hogy el ne érje vég.
És persze a korábban tapasztalt erőteljes lendület még mindig tart ...

Nincsenek megjegyzések: