2014. január 31., péntek

Maszkabál ...

Tegnap kiderült az idei farsang témája, hogy mi az a hangulat, amit érdemes elkapni, ha az ember lánya/fia be akar öltözni. Nos idei téma (dobpergés ...): Japán! Már látom a jövőt. Rengeteg ninja, szamuráj, karatés, és gésa fog rohangálni február végén a Huszárban. Persze meglátva a hírt, én is elgondolkoztam, hogy be kellene öltözni valaminek, aztán jött egy hirtelen 5let, hogy mi lenne, ha gésának öltöznék. Ez már csak azért is vicces gondolat, mert egyrészt férfiállat vagyok, másrészt kopasz (paróka segít), harmadrészt meg szakállas (és a szakállamtól nem vagyok hajlandó megszabadulni arra a kis időre se. Szerintem érdemes lenne időt, energiát fektetni a jelmezkészítésbe, már csak a hatás kedvéért is. Amire szükségem lesz:

  • kimonó (valamilyen színes fürdő/hálóköntös is megteszi)
  • paróka (lehetőleg formálható, vagy japános stílusú)
  • legyező (hogy el tudjam takarni az arcomat, lol )
  • esernyő (mindegy, hogy milyen, csak ne az összecsukható fajta)
  • tangapapucs
  • fehér zokni
  • fehér arcfesték
  • kispárna a hátra kötözve, vagy hogy
Ha ezeket sikerül beszereznem, akkor a hatás frenetikus lesz, mondhatni konkrét támadás a rekesz-, és arcizmok ellen.
Az eddigi farsangokra nem öltöztem be, bár tavaly már volt némi késztetés, kezdeményezés. Akkor a téma a hippikorszak volt. 1 nappal a buli előtt sikerült leszervezni, hogy az egyik ismerős csaj odaadta a régi, levágott rasztatincseit sapkába varrva. Nem egy nagy jelmez, de ennek is volt hatása, amikor felismertek.

A raszta pultos munka közben:



És megszabadulva hosszú fürtjeitől:



Nincsenek megjegyzések: