2013. február 28., csütörtök

Meglepetés ...

Még tavaly valamikor májusban voltam állásinterjún, ami után pozitív visszajelzés jött, elméletileg megfeleltem az interjún. Gyakorlatilag mégsem lett belőle semmi, mert valamiért visszafogták a létszámbővítést. Említett még egy olyasmit a közvetítő, hogy ha megint lesz felvétel, akkor majd szólnak. Ez volt tavaly májusban. Azóta se történt semmi.
Múlt héten odaadtam egy barátomnak az önéletrajzomat, aki történetesen ennél a cégnél dolgozik, azt mondta megkérdezi, hogy van-e valami pozíció. Azt az információt kaptam, hogy jelenleg nincs, de bekerültem az adatbázisba, ha lesz valami, akkor majd értesítenek.
Ma délelőtt csörög a telefonom, felveszem. Azt mondja a hang, hogy megint van felvétel a korábban említett cégnél, aktuális-e a kérdés. Mondtam, hogy soha jobbkor. Szóval most várom, hogy ma, vagy holnap visszahívjanak, hogy kiderüljön, mikor kell mennem állásinterjúra.
Egyszer már megfeleltem, bízok benne, hogy ez most sem lesz másként. A tér tele van lehetőségekkel ...

Nincsenek megjegyzések: