2010. október 22., péntek

Jövőtervezés ...

Minap éjszakás műszak közben volt lehetőségem gondolkodni, hogy hogyan tovább a közeljövőben. Nemrég beszélgettem a pécsi szangha néhány tagjával, akik arról meséltek, hogy jövő év elején irány Anglia, lehetőleg London, ott eltölteni kis időt, majd újra itthon, folytatás, illetve kezdés. Ez engem is elkezdett foglalkoztatni, és arra jutottam, hogy februárban amint lehet, beadom az adóbevallást. Miután megkapom az adóvisszatérítést (elég szép összegre számítok), amint tehetem irány London! Persze nem bele a vakvilágba, hanem előtte azért megtervezek majd mindent. Ez elég jól hangzik elsőre. Valamilyen szinten reálisnak is tűnik. Alapvetően az a tervem ezzel kapcsolatban, hogy kint töltenék egy kis időt (mondjuk 1 év), azalatt gyüjtök össze pénzt, kisebb terveket, vágyakat megvalósítok (utazás Indiába, Nepálba), majd hazajövök, és nekikezdek valami olyannak, ami tényleg érdekel, amivel szeretnék foglalkozni. Ez volt az 1-es számú terv.
Aztán utolsó éjszakás után délután kaptam telefonhívást. Felhívtak egy cégtől, ahova pár hete beadtam az önéletrajzom, jelentkezés céljából. Jövő hét csütörtökön mehetek is állásinterjúra, előreláthatólag 20 percet fog igénybe venni. Meglátom, hogy mi lesz. Próbálok minél kevesebb elvárást, és fenntartartást támasztani vele szemben, nem akarok elfogult lenni, így kevesebb az esélye, hogy csalódni fogok. Majd a beszélgetés alatt kiderül, hogy ők mit /kit is akarnak, milyen elvárásaik vannak, és mit tudnal nyújtani. Egy biztos, ha megfelelek nekik (szigorúan feltételes módban!), akkor minden azon múlik, hogy ők mit adnak cserébe (fizetés, juttatások, munkarend, stb.). Ha a jelenleginél kevesebb, akkor nem lesz érdemes elfogadni. Mindegy, a lényeg az, hogy kíváncsian várom a találkozást.
Mindenesetre az biztos, hogy itt Pesten sokkal több lehetőségem van munkát találni, mint vidéken. Továbbra is nézem az álláshírdetéseket, küldözgetem az önéletrajzokat, és ha nem jön össze semmmi, akkor tavasszal megyek Anglia, London ...

Nincsenek megjegyzések: