2020. november 3., kedd

Elhatározások ...

November van. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy idén én is megcsinálom a Száraz Novembert, vagyis ebben a hónapban nem fogyasztok alkoholt. Egy kortyot sem. Végül is, miért ne? Amúgy is csak a pénzt viszi, annyit az utóbbi időben úgyse ittam, hogy érezzem a hatását, sört is inkább csak az íze miatt ittam. Meg igazából azt is szeretném elkerülni, hogy megint szokásommá váljon, hogy minden nap megiszok egy sört munka után, nap végén. Tavaly örültem neki, hogy elhagytam ezt a szokásom, de az év eleji kényszerpihenő miatt kicsit sűrűbben iszogattam. És ennek nem örülök túlzottan.
Szóval, mivel még időben eszembe jutott ez a kihívás, úgy gondoltam, hogy bele vágok, és végig csinálom. Amúgy is megint elkezdtem egészségesebben táplálkozni, év elején bevált, tehát folytatom az akkori étrendet. Közeleg a tél (Winter is coming!), ilyenkor könnyebben ugranak fel a felesleges kilók, és nehéz később megszabadulni tőlük, ráadásul további problémákat okozhatnak.
Szép elhatározás ok, most már csak végre kell hajtani ... 

Nincsenek megjegyzések: