2020. május 18., hétfő

CBD ...

Még valamikor az évezred elején kezembe került egy könyv, ami a kannabisz történetét, alkalmazási területeit, lehetőségeit ecsetelte. Elfogult voltam a témával kapcsolatban, illetve vagyok mind a mai napig, kedvezően ítélem meg, sőt igazából szerintem  legalizálni kellene, de most nem ez a téma. A lényeg az, hogy már akkor olvastam a jótékony, egészségre kedvező hatásáról. Azóta is követem a témát, így tudtam meg még évekkel ezelőtt, hogy a kannabiszból készült CBD-olaj legális, hozzá lehet jutni. Ez volt 2018-ban.

Nem rég kapcsolatba kerültem egy céggel, ami CBD-olajat, illetve ezt tartalmazó termékeket árul, forgalmaz. Kb. másfél hete meg is kaptam az első adag olajamat, és el is kezdtem használni, fogyasztani. Nyelv alá cseppegtetve, ahogy azt kell (nyálkahártyán keresztül jobban felszívódik, mint gyomorba kerülve az emésztőrendszer által, bárki bármit is állít ezzel kapcsolatban).

Kíváncsian vártam az eredményeket, hatásokat, de eddig azon kívül, hogy a problémás körmöm a kezemen el kezdett javulni, nem igazán tapasztaltam, bár ez is nagy dolog, mert már lassan fél éve küszködök ezzel. Ma viszont meglepődtem, és bízom benne, hogy amit tapasztaltam, az valós, nem pedig arról van szó, hogy bebeszélem magamnak. Ügyet intéztem, és mivel jó idő van, napszemüveg ilyenkor alap. Dioptriás, persze, mert közel 30 éve kiderült, hogy rövidlátó vagyok. 

Szóval, a lényeg az, hogy amikor kiléptem az irodából, ahol voltam, nem vettem vissza a szemüveget, mert el volt rakva, és mivel még árnyékos helyen voltam, még nem zavart a fény. Viszont azt vettem észre, hogy nem hunyorgok, a feliratok, amik korábban szemüveg nélkül homályos, "szőrös" volt, azt most el tudtam olvasni. A napfény sem zavarta annyira a szemem, mint szokta. Mikor ezt felfedeztem, észleltem, meg is lepődtem, és mivel szkeptikus vagyok, a tapasztalatok embere, és szeretem leellenőrizni, amit észlelek, azonnal tesztelni kezdtem magam. Persze ahogy mondani szokás, egy teszt nem teszt, ezért különböző körülmények között tovább fogom tesztelni a helyzetet, és csak az után fogom levonni a végső következtetéseket. Még az is lehet, hogy tévedtem, bár azt már korábban is olvastam, tudtam, hogy a kannabisz jótékony hatással van a látásra, a szemre, a szemidegekre. Nos, szerintem ez hamarosan kiderül.

További tapasztalatok a témában hamarosan ...

Nincsenek megjegyzések: