2015. október 29., csütörtök

Almost good is everything ...

Idén nem igazán panaszkodhatok, ha jobban belegondolok. Az adósságaim, tartozásaim nagyrészét már kifizettem, csak minimális összegek vannak vissza. Bár nyáron Karma Guen-be nem tudtam elmenni, de Becskén ott voltam az egész kurzuson, sőt, a szobortöltésen, és avatáson is részt tudtam venni.
Idén sikerült munkahelyet is váltanom, és eddig úgy tűnik, hogy jó helyet sikerült találni. Jó a társaság, a munka is elég érdekes, izgalmas, rengeteg új tapasztalatot tudok szerezni, és a fizetés is jó. Igazából még soha sem volt ilyen jó. Mindent összevetve határozottan jó döntés vol, hogy elvállaltam ezt a melót.
Szabadságok tekintetében is jó volt eddig ez az év. Még a Continál is megkaptam minden szabit, amit kértem, és azóta is minden jól alakul ezen a téren. Most kedden voltam Pozsonyban Lama Ole tanításán, most pedig éppen Pécsre tartok családlátogatásra, mert nemrég megszületett unokahúgom.
És mint azt korábban említettem, nyáron nem tudtam elutazni Karma Guenbe, november végén megyek. Igaz, hogy nem kurzusra, és nem Oleval találkozni, hanem "csak" egy munkahétre, de mégis oda megyek, ott lehetek pár napot. Amennyire tudom, épületek, szobák, helyreállítása, lesz soron, amikor ott leszek. Már várom. Azért abban is bízom, hogy jövőre a nyári kurzusra is el tudok menni.
Szóval szinte minden jól alakul. Szinte ... Már csak egy dolog hiányzik az életemből. Ha ez is megvolna, akkor tényleg boldog lennék ...

Nincsenek megjegyzések: