2015. augusztus 8., szombat

Politikai hovatartozás ...

Nagyon sokáig, évekig bal oldali beálítottságúnak vallottam magam. Szimpatizáltam az MSZP-vel, és az SZDSZ-szel. Aztán látva a töketlenkedéseiket, szépen lassan kiábrándultam belőlük. Ennek ellenére nem lettem jobbos, mert az továbbra sem tetszett. Nem pártoltam át. Aztán elkezdtem szimpatizálni az új kis ellenzéki pártokkal, mert úgy gondoltam, hogy talán végre összeáll valami, végre van egy új generáció, aki tényleg változtatni akar. Aztán jött ez az egész menekült-ügyes mizéria, és megmutatták ezek a pártok is, hogy mennyire töketlenek ők is. Gondolkodás nélkül szembeszállnak egy véleménnyel, csak azért mert az kormányzati. Anélkül, hogy megvizsgálnának azt, hogy miről is van szó. Hogy miért is akarják a határzárt, kerítést. De mindegy. A lényeg az, hogy továbbra sincs olyan párt Magyarországon, amivel szimpatizálnék, amiről úgy gondolom, hogy tényleg az ország érdekeit védik, és komolyabb változtatásokat akarnak eszközölni. Nincs olyan párt, akiről úgy gondolom, hogy engem is képvisel. Mert ha a post kezdőmondatát itt folytatom befejezésként, akkor magamat liberális érzelmű, szemléletű, de konzervatív értékrendű személyként határoznám meg. Bízok benne, hogy ez nem túl zavaros, és érthető. De amíg ilyen párt nincs, addig nem tudok kire szavazni ...

Nincsenek megjegyzések: