2015. augusztus 31., hétfő

My glasses ...

14 éves korom óta viselek szemüveget, távolra nem látok jól. Igaz, hogy gyenge, de cilinderes, így ahhoz, hohy jól, éleaen lássak, mindig hordanom kellene. Viszont munkában zavar, mert közelre kell néznem, a keret meg "belelóg" látómezőbe. Ebből kifolyólag akkor nem is hordom. Ezért történhetett meg az mult héten, hogy bent felejtettem az irodánkban. Mire észrevettem, már messze jártam, és amugy is siettem, nem mentem vissza érte. Ami meglepő volt számomra, az az volt, hogy nem igazán zavart a hiánya. Kísérlet képpen azóta nem hordom, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a "teszt" eredménye. Ezzel kapcsolatban van egy érdekes felvetésem. Kicsivel több, mint egy hónapja dolgozok a CAF-nál, javarészt természetes fényben, neonnal ritkán találkozva. Ellentétben az eddigi állapotokkal. Nem azt mondom, hogy megjavult a látásom, csak azt, hogy kevésbé zavar a szüveg hiánya. Mindenesetre az nem zavarna, ha ritkábban kellene hordanom. Mág ha értelmesebbnek, komolyabbnak is tünök vele ...

Nincsenek megjegyzések: