2014. november 3., hétfő

Daily Inspiration ...

Nem vagyok oda különösebben Paul Oakenfold zenei munkássáért. Semmi bajom vele, csak nem az én stílusom. Azt persze nyugodtan merem kijelenteni, hogy vannak olyan remixei, amik nagyon bejönnek.
Pár napja letöltöttem az egyik Planet Perfecto mixet, csak úgy, puszta kiváncsiságból. Ma is azt hallgattam, bevásárlás közben, Intersparban. Már a pénztárakhoz közeledtem, amikor ismerős szöveg ütötte meg a fülemet a fejhallgatóból: "Om, Benzaszato Szamaja Manupalaja ..." . A Gyémánt Tudat meditáció mantrája ment a mix utolsó perceiben. Nekem meg pont ez az egyéni gyakorlatom, a Ngöndro 2. gyakorlata. Egyértelmű jelzés számomra, hogy folytatnom kell rendületlenül, kitartással, bizalommal, akár mi is történik. És mindez pont akkor, amikor kezdek belerázódni. Bíztató.
Ezek után most nekiállok takarítani a pecóban, kaja, rendbe rakom magam, aztán irány a gompa (ahol a buddhák laknak) ...

Nincsenek megjegyzések: