2014. augusztus 28., csütörtök

Dub Fx ...

Ma Dub Fx az Erzsébet téren street show-t nyomott. Mikor elsőre olvastam róla még dél körül, úgy gondoltam, hogy megyek. Majd délutánra úgy döntöttem, hogy még sem. Aztán beértem 5re a Huszárba, ahol Sz. kikönyörögte, hogy elmenjek vele, mert hiába kampányolt a többieknél, senki sem volt vállalkozó szellem. És habár azzal a szándékkal mentem be, hogy gyakorlok, meditálok, mégis elmentem. És nem bántam meg. Kivéve 1 döntést. Hogy nem vittem magammal pulóvert. Az hiba volt, mert este 9re már igen csak fáztam, pedig akkor kezdett a buli igazán felpörögni. Mint most, nemrég megtudtam, 10kor fejezte be. 3ésfél óra, ennyi ideig szórakoztatta közönségét. Szóval nem bánom, hogy ott voltam. Ja, és eredeti szándékomat is sikerült végrehajtani, sikerült meditálnom is :)

(A szóbeszédekkel, híresztelésekkel, és legendákkal ellentétben eddig még nem történt semmi "rossz, szörnyű" dolog sem velem annak hatására, hogy a Gyémánt Tudat meditációt gyakorlom, és elkezdődött a tisztulás, sőt, kimondottan jól érzem magam :) A tér öröm, márpedig ahogy a negatív karma távozik tudatomból, jó sok tér keletkezik benne. Ismét egy tanítás, ami igazolja önmagát.)

Nincsenek megjegyzések: