2012. szeptember 11., kedd

The Last Weekend ...

Mármint a múlt hét vége, arról lenne szó. Egy nagyszerű hétvégén vagyok túl, ami Becskén ért, és örülök, hogy ott tölthettem ezt az időt. Nagyon jó volt, és nagyon jól éreztem magam.
Már hétfőn sikerült fuvart szereznem péntek estére, és onnantól egész héten a péntek estét vártam. Ami persze el is jött. Valamikor este 8 körül leérkeztünk, ahol vacsora várt, majd sörözéssel, lazulással, beszélgetéssel töltöttük el az időt. Aztán szép lassan érkeztek az arcok, a hangulat, jókedv emelkedett, rengeteg nevetéssel egybekötve. Vagy hogy.
Másnap délelőtt volt munka, mindenki ott vette ki részét, ahol segíteni tudott, Szerény személyem a konyhában segédkezett, ott fejtettem ki aktivitásom. A csapat ügyességének, és lelkességének köszönhetően du3ra már a vacsi is készen volt. Nagyon remek lett mind az ebéd, mind a vacsora. Nagyszerű szakácsaink vannak.
A délutáni program az idei kurzus értékelésével folytatódott, minden csoport elmondta tapasztalatait, erősségek, gyengeségek, mit sikerült elérni, stb. Volt 1-2 érdekes, feszültséggel teli pillanat, de ezek olyan dolgok voltak, amiket meg kellett beszélni, tisztázni, hogy a helyükre kerüljenek a dolgok. Hogy tiszta képet kapjon mindenki arról, hogy mi miért történt. Amúgy az egész nagyon jó hangulatban telt el, sok nevetéssel. Maga a megbeszélés, értékelés elég sokáig elhúzódott, valamikor este 10 körül lett vége, utána vacsi, majd party. A szokásos hangulatban, a megszokott zenei kínálattal, és alkohollal fokozva a jókedvet telt el az éjszaka, aki akart még tábortűz mellé is tudott ülni. Én valamikor hajnali 5 körül fejeztem be a bulit, eddig bírtam, várt a fekhelyem.
A vasárnap lazább volt, és persze másnapos is, enyhe fejfájással, szédüléssel (hamar elmúlt), és gyomorgyengeséggel (ezen a szódabikarbóna segített). Volt még megbeszélés, de tekintve gyenge állapotomat, inkább skippeltem, úgyis bealudtam volna. Még sikerült felmennem a sztúpához, aztán elindultunk haza. A nap hátralévő részét pihenéssel töltöttem.
Mindent összevetve remekül éreztem magam. Jó volt, és várom, hogy mihamarabb újra ott lehessek. Hogy minden lény javára válhassak ...

Nincsenek megjegyzések: