2012. szeptember 25., kedd

Pécs ...

A múltkori pécsi hétvége nagyon faja volt, érdemes volt lemenni, még ha csak kis időre is sikerült. Mondjuk a tervezett indulási időpont szokás szerint csúszott, Kagyü-időszámítás szerint indultunk.. este 8 után értünk le, időben még volt vacsora. Aztán volt egy spontán Gyémánt Tudat magyarázat, aminek csak a végére ültem be, mert addig bandáztam a többiekkel, akik nem ültek be. Az este további részében lazulós program volt, illetve bemutatásra került a Huszár utcai építkezés képekkel, videókkal. Elméletileg buli is volt, de nem nagyon táncoltunk a zenére, inkább beszélgetős este volt. Mondjuk sikerült hibát elkövetnem, mert a sörök mellé, amit fogyasztottam, ittam pálinkát, whiskey-t is, és ez hajnalra elintézett. Az már inkább érdekes volt, hogy kb. 4 óra alvás után úgy ébredtem, mintha nem történt volna semmi, és lenyomtam 2x1,5 óra meditációt is. Aztán persze ebéd után (3 fogás Flekkenben) be is punnyadtam, de azért a délutáni tanítást azért végigültem.
Alapvetően szerettem volna hazaérni este 8ra, legkésőbb 9re, mert ugye másnap kezdtem a délelőttös műszakot (hajnali 4es keléssel), de a karma közbeszólt. Az autó, amivel indultunk haza, kiderült, hogy nem fog a fék, elfolyt az olaj. Hurrá! Benzinkúton feltölt, majd elindultunk 8kor, konvojban Paksra (ezt alapvetően el akartam kerülni, de hát ...), ahol ismerős testvére megnézte. Azt mondta, Bp-ig kibírja. Ez után még nem indultunk Bp-re, hanem megnéztük a paksi centrumot. Onnan végül is sikerült elinduli negyed11kor. Olyan fél12re értem haza, és mire sikerült lefeküdnöm, negyed1 lehetett.
Mindent összevetve jó volt, nagyon jól éreztem magam, még a kalandos hazaérkezés ellenére is, kár lett volna kihagyni. Találkoztam a pécsiekkel, megnéztem az új Centrumot, a felavató is megvolt, nem tudom, mit mondhatnék még. Amit érzek, az több, mint amit szavakkal ki lehet fejezni, még 1 hét után is.

Nincsenek megjegyzések: