2011. március 1., kedd

OCT. Farsang ...

Életem egyik legjobb buliját éltem meg a 7végén, az OCT keretén belül megrendezett farsangi bulin. Fantasztikus volt, az érzést lehetetlen leírni. A veszprémiek által előadott produkció sem volt semmi, tényleg, kitettek magukért, mindenki visított a röhögéstől, annyira jók voltak. Elég sokan beöltöztek jelmezbe, a téma "Híres Páros" volt. Megjelent a Guns 'n' Roses-ból Axl Rose, és Slash, volt több angyal és ördög, Marie Curie és a hasadóanyag, vagy mi, Szűz Mária és József (ebből 2 pár is volt), Jimi Hendrix és Janis Joplin, Ping és Pong, Colombo, és még páran. Jómagam nem öltöztem be semminek se, de gyanítom, hogy a pálinkával, amit vittem, osztatlan sikert arattam, és jó pár ismerőst, barátot is szereztem. Persze ez nem csak a pálinkának köszönhető, fesztelen, akadálytalan kommunikációm, barátságos viselkedésem is hozzájárult. Ezenkívül "megvalósításom" ékes bizonyítéka, amikor is kimentem a teraszra, ahol az emberek dohányoztak, levegőztek. Miután kiléptem, állítólag füstölt, gőzölgött a fejem. :D Azt mondták a többiek, hogy ez a Tumó bizonyítéka, bár nekem speciális feltételek, körülmények kellenek hozzá. Az mondjuk tény, hogy a hideg ellenére pólóban rohangáltam kint, és mégse fáztam meg. A zene is jó volt, jót ugráltam, táncoltam rá, remekül éreztem magam. Nagyon. Sőt, a végén uccsó 2 óra) felettéb jól éreztem magam. Mondjuk az, hogy a végén kicsit befogtak takarítani, még az se volt rossz, bár az, hogy részeg voltam közben, eléggé meghatározta az egészet, és így elmaradt egy fontos teendőm is, de ami késik, az nem múlik, még lesz lehetőségem a bepótlásra. Bízok benne. Mindent összevetve, az elmúlt 15 év legjobb bulijai közé sorolom ezt a partyt. Minden tekintetben. Még sok ilyet, sok jó benyomást gyűjtve, minden lény javára!

Nincsenek megjegyzések: