2020. szeptember 24., csütörtök

Népsziget - Kabin ...

Még valamikor tavaly nyáron kezdtem el ismerkedni a Népszigetre. Szinte azonnal bele szerettem, tetszett a hangulat, amit áraszt, a természetközelisége, a Duna illata, az egykori daru-gyár, és még sorolhatnám. Asszem kedden jöttem ki meló után, vettem egy sört, és kiültem a Duna-partra. Alapvetően nem csináltam semmit, csak chilleztem, hallgattam a zenét, néha fotózgattam, lazultam. Ennek hatására most megint itt vagyok. Kiélvezem a kellemes időjárást, amíg lehet. Indián Nyár. Szeretem. Simán el tudnám viselni, ha egész évben ilyen lenne az idő. A Kabin még jövő hét végéig van nyitva, aztán vége a szezonnak. Addig még le akarok jönni ide párszor, bár tulajdonképpen utána is tudok jönni, csak nem lesz nyitva vendéglátó egység. Sebaj.
A lényeg az, hogy megint jól érzem magam, nem úgy, mint az elmúlt pár héten. 

Nincsenek megjegyzések: