2019. november 19., kedd

Írhatnékom van!

Június óta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kéne próbálkoznom az írással. Hogy ezen a téren mire vagyok képes. Vannak ötleteim, hogy mit szeretnék leírni, hogy milyen témában bontogatnám szárnyaimat, csak még nem tudtam a kezdő lépést megtenni.
Igazából több téma is van. Az egyik az sci-fi/fantasy jellegű lenne, egy pár évvel ezelőtt poénból elejtett megjegyzésre épülve. Maga a gondolat számomra elég érdekes, izgalmas, csak nem tudom, hogy hogy tudnám megvalósítani, szavakba önteni, ami a fejemben kavarog ezzel kapcsolatban. Jelenleg képek, gondolatok, és érzések adják a vázát az alapötletnek. Ezt kellene megformálni.
Aztán ott van egy másik tervezet. Még évekkel ezelőtt szokásom volt, hogy munka közben rengeteg időm volt, és ha úgy tartotta kedvem, akkor egy A4-es lapot teleírtam az aktuális érzéseimmel, gondolataimmal. Mindenféle dátumozás nélkül. Ezeket megtartottam, és pár éve meg is találtam őket. Azon gondolkodom, hogy valahogy beszkennelem ezeket az irományokat, és egyenként, szépen sorban nyilvánossá teszem mind. Aztán meglátom mi lesz.
A harmadik tervezet pedig anekdoták sora lenne, megemlékezések életem eseményeiről, mozzanatairól.  De ez a legérzékenyebb téma, hiszen itt az életemről írnék, és nem biztos, hogy ezt igazából akarom. Bár az is igaz, hogy idén a Postás strandon heverészve ezt megtettem, amikor gyerekkorom élményeiről, érzéseiről, illetve amik akkor ezeket előhozták, azokról írtam fészen mindenféle feszélyezettség, és aggályoskodás nélkül. Lehet, hogy mégis belekezdek ebbe.
Mivel közeleg a tél (The Winter is coming!), és ez kicsit behatárol, bekorlátoz, valamivel le kell foglalnom magam, és úgy gondolom, hogy ez remek lehetőség lenne arra, hogy alkotói készségemet, oldalamat felfedezzem, kiterjesszem. Végül is, miért ne?

Nincsenek megjegyzések: