2012. október 12., péntek

Lustaság ...

Az utóbbi időben elhanyagoltam a gyakorlást, a meditációt. Azóta, mióta dolgozok. Igazából a KFC óta. Ott kezdődött. A munkabeosztás, és a fáradtság miatt elmaradt. Flexnél is elég meredek volt az elmúlt 3 hónapban a meló, elég sűrűn előfordult, hogy fáradt voltam ahhoz, hogy leüljek akár csak fél órára, ha mégis, folyton belealudtam. Ezek a valós okok.
Sajnos akkor is skippeltem a gyakorlást, amikor volt rá lehetőségem,és időm. Fáradtságra hivatkozva, elhúzva, elaprózva az időt, mindig találva valamit, amivel csökkentettem a hasznos időt. Pedig ... Mindig azt mondom, hogy majd holnap ... Holnaptól tényleg ... Aztán nem történik semmi. Ezen változtatnom kell. le kell győznöm a lustaságomat. Túl kell rajta lépnem. Nem szabad engednem az Egó csábításának. Egy újabb rossz szokás, tulajdonság, amin változtatnom kell.

Nincsenek megjegyzések: